El País ha tingut durant dècades la definició de “diari progressista”, però encara és així? En aquest breu vídeo la revista Mongolia avança un reportatge de la revista sobre els canvis recents en l’accionariat de Prisa (editora del diari) i dels seus consells d’administració i editorial amb l’arribada de fons d’inversió internacional -Amber Capital o MGI-, grans bancs -com HSBC, Santander o Caixa Banc- i personatges vinculats a negocis especulatius força tèrbols -Roberto Alcántara o Alain Minc. O sigui a qui llegeixes realment quan llegeixes el diari. En només tres minuts Mongolia t’explica els profunds canvis en el control econòmic del diari i com això s’ha traduït en un gir editorial que fa temps que molts lectors tradicionals denuncien.

Deixa un comentari

El teu correu-e no serà publicat.