Broma de l’Agència

Aquest article va ser publicat fa més d'un any. La informació que hi apareix fa referència a la data de publicació.

Ramon Barnils, núm. 649, 25 de novembre de 1996

Periodistes de base, polítics radicals i ciutadans afeccionats a qüestions de fons estan contents perquè la CCRTV estudiarà la viabilitat econòmica d’una agència de notícies nostra, i estan indignats perquè saben que no hi ha cap agència de notícies pròpiament dita que sigui viable. Totes perden diners, com la sanitat general i l’ensenyament per a tothom. Com les ràdio-televisions “públiques”. Fa uns anys el senyor Prenafeta ja es gastà uns centenars de milers de les nostres pessetes en un estudi com aquest, concretament d’una empresa de Sabadell, situada al passeig dels Semaiers. L’estudi va dir la veritat, una agència de notícies és deficitària. Prenafeta -i els seus- van tenir excusa per no fer-la. L’agència ens hauria costat cada any una desena part del que llavors ens costaven la ràdio i la TV públiques. Però vots són vots per cars que siguin, mentre que informació és només informació per barata que resulti.