Aquest article va ser publicat fa més d'un any. La informació que hi apareix fa referència a la data de publicació.

Aquest informe analitza la cobertura que van fer quatre diaris de Barcelona (El Periódico, La Vanguardia, El Punt i l’Avui) del conflicte creat arran de la candidatura d’Ascó a acollir el Magatzem Temporal centralitzat o altrament anomenat cementiri nuclear.