Aquest article va ser publicat fa més d'un any. La informació que hi apareix fa referència a la data de publicació.

José Antonio Fuster, director del diari madrileny La Gaceta, confon un periodista amb el que estava compartint una tertúlia televisiva i l’acusa d’haver treballat a Público.