Aquest article va ser publicat fa més d'un any. La informació que hi apareix fa referència a la data de publicació.

Reimy Chávez, periodista al canal privat de notícies veneçolà Globovisión, va dimitir en directe just abans de començar a presentar el butlletí per “discrepàncies de criteri” amb la direcció del canal.