Aquest article va ser publicat fa més d'un any. La informació que hi apareix fa referència a la data de publicació.

El servei en rus de la BBC va editar i difondre aquest reportatge en que qüestionava moltes de les dades de la versió ucrainiana de l’abatiment del MH17. Sense donar explicacions, el canal britànic va decidir esborrar el vídeo del seu portal.