Aquest article va ser publicat fa més d'un any. La informació que hi apareix fa referència a la data de publicació.

El document redactat pel Consell d’Informatius de TVE –format per treballadors de la cadena- denunciant la “manipulació progovernamental” s’ha presentat avui al Parlament Europeu. L’estudi exposa diferents casos de manipulació als noticiaris, el desequilibri entre els col·laboradors a les tertúlies i la creació d’una “redacció paral·lela” amb periodistes fidels que esquivin el funcionaris de carrera. TVE, però, ha decidit no informar dels fets i el programa Al Rojo Vivo de La Sexta ha estat l’únic a fer-ho en televisió.