Aquest article va ser publicat fa més d'un any. La informació que hi apareix fa referència a la data de publicació.

El perfil que el Telediari de TVE va oferir sobre Rodrigo Rato el 16 d’abril figura entre els exemples de manipulació que treballadors de la televisió pública espanyola han recopilat en un extens informe elaborat entre abril i maig d’enguany. En el vídeo com un dels “flagells del felipisme” i “gran artífex del miracles econòmic”, però s’oblida recordar la seva pertinença al PP i la seva proximitat a José María Aznar.