Aquest article va ser publicat fa més d'un any. La informació que hi apareix fa referència a la data de publicació.

Pablo Iglesias va ser entrevistat ahir pels informatius d’Antena 3. El líder de Podem va aprofitar el moment per rectificar una informació falsa que la cadena -i molts altres mitjans- havien difós. No van ser “Esquerra Unida i Podem” els qui van convidar Arnaldo Otegi al parlament Europeu, ni tan sols el grup parlamentari de l’esquerra europea, sinó una comissió interparlamentària de la que formen part diputats de diferents groups, inclosos conservadors, a més de Bildu. Després d’un estira i arronsa, el presentador admet un possible error i promet que “ho comprovarem”. A hores d’ara Antena 3 no ha rectificat la notícia.