Aquest article va ser publicat fa més d'un any. La informació que hi apareix fa referència a la data de publicació.

El govern argentí presidit per Mauricio Macri ha informat al canal Russia Today la suspensió del conveni de col·laboració que tenia signat amb la corporació de mitjans audiovisuals públics del país, pel que aquesta televisió russa deixarà d’emetre en obert en un termini de 60 dies. Russia Today es podia veure a Argentina des de l’octubre de 2014, quan la llavors presidenta Cristina Kirchner i el seu homòleg rus, Vladimir Putin, ho van anunciar en directe en una videoconferència, en favor de la col·laboració entre ambdós països i per millorar la pluralitat de l’ecosistema comunicatiu argentí.

Aquesta és la segona telvisió internacional de notícies que Macri veta a Argentina després que va prendre una mesura similar amb Telesur el passat mes de març.  Llavors, no només la va excloure de la retransmissió en obert, sinó que també va eliminar l’obligatorietat que els paquets de canals per satèl·lit incloguessin el canal public multiestatal llatinoamericà.

Ves a Verkami Anuari Mèdia.cat 2019