Ràdio Terra, emissora autogestionada dels Països Catalans, nascuda ara fa 5 anys, continua batallant per la sostenibilitat económica del projecte i es trova en un moment clau. Si en dos mesos no aconsegueix ingressos de 800 euros mensuals, haurà de tancar a final de temporada. Han llançat una campanya per aconseguir nous socis.

L’emissora va començar amb un informatiu i una hora de debat al dia. L’any passat tenia 7 programes propis en graella i enguany els han triplicat, arribant als 21. La ràdio aposta per la cultura i llengua pròpies, l’economia social i solidària, el compromís amb l’ecologia i el territori, l’antifeixisme, el feminisme i per parlar d’aquells temes i continguts que tarden a aparèixer als mitjans tradicionals.

Un dels principals projectes de Mèdia.cat és l’Anuari dels Silencis Mediàtics, que treu a la llum temes silenciats pels mitjans de comunicació i que es finança gràcies al micromecenatge: això vol dir que les nostres investigacions no depenen de cap gran finançador que les pugui condicionar, sinó de petits suports de moltes persones alhora.

#AraMésQueMai, ens hi ajudes?

Ves a Verkami Anuari Mèdia.cat 2019