Quiròfan públic, suite privada

El dissabte a primera hora van operar el rei espanyol, Joan Carles de Borbó, en un quiròfan de l'Hospital Clínic de Barcelona. Tot i que els mitjans i el Govern de Catalunya han destacat que el monarca hagués triat un hospital públic per operar-se ha tingut molt poc ressò el fet que estigui recuperant-se en un centre...

Consultes i mitjans: sense novetats al front

L'arribada de les consultes sobre la independència a les grans ciutats catalanes no ha fet moure ni un mil·límetre les posicions dels grans mitjans: silenci fins al dia del referèndum i lectures crítiques l'endemà. Contrastant amb la poca importància que li concedien a les edicions de paper del mateix 25 d'abril, el...

El problema és només del Tribunal Constitucional?

El dissabte 17 d'abril -l'endemà de la no sentència del Tribunal Constitucional sobre l'Estatut de Catalunya- era un bon moment per veure si els grans diaris de paper editats a Barcelona havien mogut les seves posicions. Malgrat editorials amb títols altisonants -“fracàs”, “desconfiança”, “cul-de-sac”...-...

I a la Catalunya Nord qui ha guanyat?

Diumenge es va celebrar la primera volta de les denominades eleccions regionals a l'Estat francès. Tant el mateix dia al vespre com l'endemà als principals diaris de paper del Principat costava trobar els resultats del Llenguadoc-Rosselló, regió administrativa que engloba la Catalunya Nord. Això sí, totes les...

El Grup Godó posa TV3 al punt de mira

La Vanguardia posa en qüestió el model TV3. Ho va fer en forma d'article a doble pàgina en la qual s'apunta a la tesi “d'aprimar” les televisions públiques. Pel diari del Grup Godó “TV3 és la televisió autonòmica amb més pèrdues, més treballadors i un major cost per treballador”. Obliden però, en...